Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: avtorski projekt Pravljice našega otroštva, režija Jernej Lorenci

Pravljice našega otroštva so predstava, ki ima potencial, da nam pomaga prisluhniti sočloveku ter razširiti območje naše empatije.
Predstava se prepričljivo poigrava s pripovednimi tehnikami in literarnimi orodji. FOTO: Nada Žgank
Predstava se prepričljivo poigrava s pripovednimi tehnikami in literarnimi orodji. FOTO: Nada Žgank
Anja Radaljac
26. 4. 2022 | 11:28
28. 4. 2022 | 08:51
4:39

V nadaljevanju preberite: 

Poslušanje je eden od ključnih pojmov postavitve; medtem ko se pripoved vsakokrat zaustavi pri eni osebi – eno zgodbo praviloma, z redkimi izjemami, pove ena oseba –, so vse druge osebe v prostoru, tako na odru kot tudi v občinstvu, pozvane k poslušanju. Ne zdi se naključje, da se predstava začne s pripovedovanjem bolj ali manj znanih pravljic (med njimi so Palčica, Rdeča kapica, Janko in Metka, Zvezdni tolarji …), saj pravljice s strukturo svojega narativa spodbujajo aktivno poslušanje, obenem pa nas seznanjajo s temami, motivi in arhetipskimi figurami (starka, mati, mladenka …), ki so del kolektivnega spomina, kolektivne zavesti ter hkrati del individualnega, intimnega življenja vsakogar izmed nas.

Predstava se pri tem prepričljivo poigrava s ­pripovednimi tehnikami ter literarnimi orodji. O travmi tako denimo pogosto ni mogoče spregovoriti enako ­neposredno, skorajda ­prostodušno kot o srečnem življenju, ki ga premotijo le minljive, začasne tegobe; za izrekanje travme so rezervirani premolki, zamolki, pa tudi metaforično, prispodobično govorjenje, včasih prenos lastnega lika v fantastičen ali živalski lik.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine