Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Branimir Karanović: Too much photography/Fotogalerija Stolp, Maribor

V razstavi srbskega fotografa se skriva svojevrsten paradoks, prevlada vizualnega se analizira oziroma parodira z vizualnim
Analiza prevlade vizualnega na razstavi Too much photography oziroma Tumač fotografije. FOTO: Branimir Karanović
Analiza prevlade vizualnega na razstavi Too much photography oziroma Tumač fotografije. FOTO: Branimir Karanović
10. 8. 2022 | 07:24
6:09

V nadaljevanju preberite:

Fotografija naj bi – tako kot najrazličnejši drugi načini percepcije – bila vitalen del analize in klasificiranja informacij, ob tem pa tudi eno od pomembnejših orodij, ki »realnost« vedno znova ne samo definirajo, temveč tudi redefinirajo. Kar pa je vse bolj zapletena naloga. O hiperprodukciji podob in skoraj popolni prevladi vizualnega je bilo že veliko teoretičnih razprav, položaj pa postopno postaja amorfen. Seveda so v ozadju tudi logični procesi in fenomeni, od nekdaj ima vizualno dojemanje svojevrstno dominacijo, podobe pravzaprav predstavljajo avtoriteto same po sebi, saj ne samo da naj bi odslikavale stvarnost, temveč jo pravzaprav uzurpirajo in tako avtomatično v očeh gledalca reprezentirajo specifično realnost. Če je nekdaj vizualno predstavljalo dopolnitev, pojasnilo ali ilustracijo vednosti, naj bi bila zdaj podoba vednost sama.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine