Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Film & TV

Kot je pela Edith Piaf: Ničesar ne obžalujem

Ena prvih profesionalnih filmskih ustvarjalk pri nas o nastajanju prvega celovečerca in svojem prizadevanju za tehnični kader.
Emilija Soklič je letošnja Badjurova nagrajenka za življenjsko delo, a pravi, da ji nagrade v resnici ne pomenijo veliko. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Emilija Soklič je letošnja Badjurova nagrajenka za življenjsko delo, a pravi, da ji nagrade v resnici ne pomenijo veliko. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
28. 12. 2021 | 06:00
11:18

V nadaljevanju preberite:

Zdi se, da starost 103 leta k Emiliji Soklič nekako ne sodi. Tudi v časih, ko maske besedam vzamejo nekaj jasnosti, so njene misli jasne in iskrive, čeprav sama temu oporeka. Je inovatorka in ena prvih profesionalnih filmskih ustvarjalk pri nas in temu primerno polna je njena življenjska zgodba, ki pa ne pripoveduje le o njenem poklicnem delu, temveč o njenem boju za »tehnični kader«, ljudi, ki jih kamere nikoli niso ujele, pa vendar brez njih tudi prvega slovenskega celovečernega filma, ki ga je soustvarjala, ne bi bilo.

Pri svojih letih je seveda že veliko pozabila, marsikaj je tudi hotela pozabiti, kakor odkrito pove, ko sedi na divanu v sobi svojega doma v Rožni dolini. Glas se ji zatrese, ko se spomni ljudi, od katerih se je morala posloviti, a že kmalu v nadaljevanju pogovora se zna razvedriti in pošaliti, tudi na račun svojih let. »Ne vem, kaj me danes tako zanaša,« se smeje med intervjujem.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine