Glavni izziv, s katerim se spopada industrija, je potreba po popolnem tehnološkem ponovnem zagonu, pravi Andrew John Prest, član uprave zastopnika blagovnih znamk AutoWallis.

Galerija
Pri odločitvah kupcev avtomobilov lahko pričakujemo, da se bo tehtnica z razvojem tehnologije vse bolj nagibala v korist električnim vozilom, meni Andrew John Prest. FOTO: Autowallis
V nadaljevanju preberite:
Motorju z notranjim zgorevanjem je z nami že več kot stoletje, dnevi so mu šteti, prehod na nove, večinoma električne tehnologije pa bo drag.
Madžarska skupina AutoWallis, ki želi do konca desetletja postati vodilni trgovec z vozili in ponudnik storitev mobilnosti v srednji in vzhodni Evropi, je pred kratkim vstopila tudi na slovenski trg, kjer je prevzela uradno zastopstvo znamke Opel in velikega ljubljanskega trgovca z vozili znamke BMW.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji