Epidemija covida-19 je tudi poslovnim šolam prinesla negotovost in potrebo po kontinuiranem prilagajanju, tudi pričakovanjem slušateljev.
Galerija
Vsakodnevni izziv: kako »zagrabiti« problem – in ga rešiti.<br />
FOTO: Christof Stache/AFP
V nadaljevanju preberite:
»Živimo v času in družbi, ki je zaznamovana z nenehnimi spremembami, znanjem, učenjem, napredkom, inovacijami. Da bi lahko delovali v tako dinamičnem okolju, potrebujemo znanja, veščine in kompetence, kot so agilnost, dobre komunikacijske sposobnosti, inovativnost, kreativnost, odprtost za spremembe in nova znanja na področju digitalizacije, transformacije tehnologij v nove poslovne modele,« pravi Danica Purg.
Ustanoviteljica in predsednica IECD – Poslovne šole Bled je prepričana, da so vse te lastnosti še bolj potrebne v času, ko je dodaten pritisk na poslovno okolje prinesla epidemija covida-19. »Pričakujemo, da se bodo povečale potrebe po nekaterih specifičnih funkcionalnih znanjih. To je, na primer, globalni marketing, saj postaja globalna konkurenca vse večja in ostrejša.«
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji