Neživilska trgovska podjetja so v mesecih zaprtih vrat počrpala vse svoje rezerve, želijo si spet delati.
Galerija
Ob zaprtih prodajalnah trgovce najbolj skrbi, kaj storiti z neprodanim sezonskim blagom. FOTO: Blaž Samec/Delo
V nadaljevanju preberite:
»Če je beseda leta 2020 v Sloveniji karantena, potem je trgovska beseda leta zagotovo prilagajanje,« slikovito opisuje novo resničnost v dejavnosti trgovine predsednica Trgovinske zbornice Slovenije (TZS) Mariča Lah. S krizo zaradi koronavirusa so slovenski trgovci vstopili v turbulentno obdobje, ki od njih zahteva ogromno prilagajanja. Njihova vloga v družbi se je izkazala za izjemno pomembno, so ključni člen v preskrbovalnih verigah. V skladu s tem so se tudi odzivali na krizo in pri tem dosledno upoštevali vse predpisane ukrepe za zajezitev širjenja virusa.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji