Neomejen dostop | že od 9,99€
Letošnji Forum podatkovne analitike (FPA) ni poudarjal le pomena podatkov in analitičnih rešitev, temveč je osvetlil tudi področji, ki jima podjetja namenjajo manj pozornosti – ustrezna znanja (beri: kadre) in komunikacijo. Podatki sami po sebi niso dovolj, čeprav so izvirna surovina za ustvarjanje dodane vrednosti.
»Le s kakovostnimi podatki lahko podjetja pridejo do poslovnih inovacij. A če želimo podatkovno inovacijo pripeljati do končnega izdelka, moramo opraviti veliko korakov, inteligentna uporaba podatkov je le eden izmed njih. Povezati je namreč treba tehnično/inženirsko, znanstveno in poslovno smer vsebin okoli podatkov. In ko to znamo ustrezno združiti, oziroma zmanjšati vrzeli, pridemo do podatkovne inovacije in podatkovnega produkta,« je dejal Jure Jeraj.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji