Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Plačilne inovacije za trajnostno potrošništvo

Ponovno izumljanje denarja, ki prevzema vedno več digitalnih oblik, je šele začetek.
Zgolj kot zanimivost: na predstavitvi nakupovalne izkušnje prihodnosti je bil izpisan datum december 2026. FOTO: Miran Varga
Zgolj kot zanimivost: na predstavitvi nakupovalne izkušnje prihodnosti je bil izpisan datum december 2026. FOTO: Miran Varga
Miran Varga
8. 5. 2023 | 12:00
7:47

V nadaljevanju preberite:

Odnos ljudi do nakupovanja, dostave blaga in storitev se spreminja. Sodobni potrošnik pričakuje inteligentne (uporabniške) izkušnje in več vključenosti, kar bodo morala podjetja vseh velikosti seveda upoštevati.

Dejstvo je, da gotovina pospešeno izginja iz obtoka, njeno vlogo pa vse bolj prevzemajo digitalne oblike denarja kot nacionalne valute, kripto- in drugi žetoni. Na Irskem smo obiskali inovacijski laboratorij podjetja Mastercard, poimenovan Foundry, kjer ekipe več sto strokovnjakov snujejo inovacije in rešitve za prihodnje gospodarstvo.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine