Bruselj zagotavlja financiranje raziskav, a Slovenija ima težave pri trženju njihovih rezultatov.

Galerija
Hitro rastoče podjetje XLab je pozitiven primer prenosa raziskav v končne produkte na trgu. FOTO: Voranc Vogel/Delo
V nadaljevanju preberite:
Evropska unija zagotavlja sredstva za raziskovalne projekte. A pridobitev financiranja je le en korak, ključna je komercializacija raziskav, torej da se znanje in rešitve iz teh projektov tudi tržno uporabijo. »Na podlagi naših izkušenj lahko rečem, da mora Slovenija povečati uporabo rezultatov iz raziskav,« pravi Andrea Di Anselmo, ki svetuje pri komercializaciji rezultatov iz raziskovalnih projektov. Kakšne so težave in rešitve pri komercializaciji znanja? Kakšni so dobri primeri?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji