Začasna paraliza na področju ustaljenih kanalov prodaje nepremičnin včasu epidemije covid-19 je pospešila digitalizacijo.

Galerija
Virtualni obisk nepremičnine iz domačega naslanjača je eden od trendov. FOTO: Shutterstock
V nadaljevanju preberite:
Mešanica virusne pandemije in digitalizacije je pravi pospeševalnik inovacij. Celo na tako tradicionalnih področjih, kot so nepremičnine. Že nakupovanje in prodaja sta v zadnjih letih močno digitalizirana, klasičnih ogledov z nepremičninskimi posredniki je vse manj. A ti niso brez dela, prej obratno, zdaj se morajo še bolj potruditi, da njihova ponudba na spletu izstopa oziroma je vsaj opazna.
V eni izmed raziskav Nacionalnega združenja nepremičninskih posrednikov v ZDA je navedeno zanimivo dejstvo. 45 odstotkov posrednikov je poročalo, da jim zgolj sledenje tehnološkim trendom na tem področju povzroča veliko preglavic, celo vzbuja strah.
A nekateri digitalni prijemi se vseeno »prijemljejo« ...
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji