Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Viličarji so se elektrificirali pred avtomobili

Električni viličarji predstavljajo kar 92 odstotkov vseh novih naročil teh strojev, preostalih osem odstotkov pa so viličarji z motorji z notranjim zgorevanjem.
Z razvojem kakovostnih in zmogljivih baterij je postala uporaba električnih viličarjev tehnološko praktična in ekonomsko upravičena tudi na prostem, kjer so praviloma pogoji zahtevnejši in tovori težji kot v skladiščih. Foto Vilboss
Z razvojem kakovostnih in zmogljivih baterij je postala uporaba električnih viličarjev tehnološko praktična in ekonomsko upravičena tudi na prostem, kjer so praviloma pogoji zahtevnejši in tovori težji kot v skladiščih. Foto Vilboss
16. 12. 2024 | 08:00
7:29

V nadaljevanju preberite:

V zadnjih letih imajo tako rekoč vsi novi viličarji za delo v skladiščih električni oziroma baterijski pogon. Takih je vse več tudi za delo na prostem. Kaj je tisto, kar dela baterijskega viličarja superiornega, kakšen razvoj lahko še pričakujemo?

Na vprašanje so odgovorili Brane Švegelj, direktor slovenske podružnice Jungheinrich, Aleš Hrovat, direktor programa transportna mehanizacija družbe Gorenje GTI, ki zastopa viličarje Toyota, Primož Eržen, direktor podjetja Vilboss, in Davor Vrečko, direktor družbe Linde Viličar.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine