Starbucks: rasteta trga ZDA in Kitajske, Evropa še vedno ne kaže posebnega posluha.
Lani je Starbucks odprl prve lokale v Italiji, a brez velikega uspeha – Evropa ostaja najmanjši, predvsem pa najpočasneje rastoč trg inovativnega ponudnika kave in sorodnih napitkov, ki mu je ta trg uspelo revolucionarno preurediti v domačih ZDA.
Lansko poslovno leto je Starbucks končal s štiri odstotke višjo prodajo na globalni ravni, kar je prijetno presenetilo analitike. Ti so pričakovali 2,8-odstotno povečanje. Za boljši rezultat je poskrbelo predvsem zadnje četrtletje, ko so prihodki dosegli 6,6 milijarde dolarjev, 9,2 odstotka več kot v istem obdobju leta prej. V primerjavi z letom 2017 se je zelo zmanjšal dobiček.
Najboljši rezultati so bili v domačih ZDA, kjer so v zadnjih treh mesecih lani spet uvedli zimske praznične napitke – kave in kapučine z okusom poprove mete in medenjakov. Uspešno so prodajali tudi hladni kavni napitek Draft Nitro, ki je po »vizualnem vtisu« podoben pivu.
Drugi najmočnejši trg ostaja Kitajska, kjer promet raste predvsem zaradi odpiranja novih lokalov – zdaj je v 30 kitajskih mestih več kot 2000 kavarn Starbucs.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji