Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Novice

Več prometa, manj dobička

Starbucks: rasteta trga ZDA in Kitajske, Evropa še vedno ne kaže posebnega posluha.
Infografika Delo
Infografika Delo
Damjan Viršek
3. 2. 2019 | 12:00
1:31
Lani je Starbucks odprl prve lokale v Italiji, a brez velikega uspeha – Evropa ostaja najmanjši, predvsem pa najpočasneje rastoč trg inovativnega ponudnika kave in sorodnih napitkov, ki mu je ta trg uspelo revolucionarno preurediti v domačih ZDA.

Lansko poslovno leto je Starbucks končal s štiri odstotke višjo prodajo na globalni ravni, kar je prijetno presenetilo analitike. Ti so pričakovali 2,8-odstotno povečanje. Za boljši rezultat je poskrbelo predvsem zadnje četrtletje, ko so prihodki dosegli 6,6 milijarde dolarjev, 9,2 odstotka več kot v istem obdobju leta prej. V primerjavi z letom 2017 se je zelo zmanjšal dobiček.

Najboljši rezultati so bili v domačih ZDA, kjer so v zadnjih treh mesecih lani spet uvedli zimske praznične napitke – kave in kapučine z okusom poprove mete in medenjakov. Uspešno so prodajali tudi hladni kavni napitek Draft Nitro, ki je po »vizualnem vtisu« podoben pivu.

Drugi najmočnejši trg ostaja Kitajska, kjer promet raste predvsem zaradi odpiranja novih lokalov – zdaj je v 30 kitajskih mestih več kot 2000 kavarn Starbucs.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine