Galerija
Slika je simbolična FOTO: Reuters
Poljski OT Logistics naj bi prodajal svoj delež v Luki Reka. Neuradno naj bi se za nakup deleža zanimali kitajski vlagatelji.
Spomnimo, da Kitajci že upravljajo dva pomola največjega grškega pristanišča v Pireju.
Po poročanju hrvaškega portala SEEbiz kontrolira OT Logistics s partnerji vsaj polovico družbe. V lastništvo Luke Reka je vstopil leta 2015, nato pa lani svoj delež še povečal. Sredi lanskega leta je objavil še ponudbo za prevzem, ki jo je izvedel skupaj z dvema pokojninskima skladoma. Četrtina Luke Reka je v hrvaški državni lasti.
Kdo so kitajski vlagatelji SEEbiz ne razkriva, navaja pa, da se kitajska gospodarska delegacija pravkar mudi v Hrvaški. Kitajci so se po poročanju portala sicer že večkrat zanimali za reško pristanišče. Prodaja deleža bi lahko bila povezana z nesoglasji glede gradnje kontejnerskega terminala Zagrebška obala. Ta naj bi bil letos končan. Poljake je zanimala koncesija za ta terminal, a si je želel terminal za generalne tovore. Menjava lastnika v Luki Reka bi verjetno omogočila, da le-ta prevzame koncesijo na novem terminalu.
Luka Reka je največji koncesionar reškega pristanišča, ki imaš še tri koncesionarje. V delni lasti Luke Reka je tudi družba Jadranska vrata, ki upravlja s kontejnerskim terminalom Brajdica. Janaf upravlja naftni terminal, koncesionarja pa sta še Exportdrvo in Šerif Export - Import.
V reškem pristanišču je bilo lani pretovorjenega 12,6 milijona ton tovorov, kar je dobra polovica pretovora koprskega pristanišča (23,4 milijona ton).
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji