Vsa podjetja ne poslujejo po spletu, a jih je vse več, ki izbirajo tak način prodaje.
![Večino oziroma 91 odstotkov spletne prodaje so podjetja ustvarila s prodajo na lastni ali spletni strani matičnega podjetja ali na ekstranetu. Foto: Šipić Roman/Delo](https://www.delo.si/media/images/20201111/815942.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Večino oziroma 91 odstotkov spletne prodaje so podjetja ustvarila s prodajo na lastni ali spletni strani matičnega podjetja ali na ekstranetu. Foto: Šipić Roman/Delo
V članku preberite:
Podjetja so lani s spletno prodajo ustvarila za okoli 3800 milijonov evrov prihodka: 21 odstotkov so ustvarila majhna podjetja, 58 odstotkov srednje velika in 21 odstotkov velika podjetja.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji