Veliki sistemi, tudi tisti v poslovnem svetovanju, običajno ne vidijo ljudi – Vision Partners pa želi to percepcijo spremeniti.
Galerija
V krizi zaradi covida-19 so največ priložnosti dobile najinovativnejše družbe iz vzhodne Evrope, meni Dejan Ljuština. FOTO: Vision Partners
V nadaljevanju preberite:
»Kinematografi, trgovska središča, centri za fitnes, restavracije, banke, zavarovalnice, prodajalci avtomobilov, zdravniki so se razpršili v domove. Tradicionalne trgovine bodo morale najti nove poslovne modele in izboljšati potrošniško izkušnjo, da bodo dohitele okretno, digitalno in inovativno konkurenco,« poudarja Dejan Ljuština, generalni direktor hrvaško-slovenskega svetovalnega podjetja Vision Partners.
Kdo so poraženci in zmagovalci pandemije covida-19, predvsem s področja tehnologije, telekomunikacij in energetike, kakšen so priložnosti, ki nas čakajo po pandemiji? Namreč, kot pravi Ljuština: »Prišel bo čas velikega zapravljanja.«
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji