Epidemija covida-19 je spremenila pravila igre in zavarovalnice spodbudila, da so naredile korak naprej.

Galerija
Ker se nesreča lahko zgodi v trenutku, morajo biti (vse bolj) v trenutku na voljo tudi zavarovalniške storitve.<br />
FOTO: Andrey Popov/ Shuterstock
V nadaljevanju preberite:
Slovenske zavarovalnice v primerjavi s stanjem pred dvema letoma pogosteje omogočajo sklepanje zavarovanj, prav tako je tudi proces spletnega nakupovanja njihovih storitev v povprečju postal enostavnejši in do uporabnika prijaznejši, ugotavlja raziskava o digitalni stvarnosti zavarovalne dejavnosti, ki jo je na začetku leta izvedlo podjetje E-laborat.
»Zavarovalnice so se hitro odzvale na spremenjene razmere. To ni samo posledica covida-19, ampak so imele to digitalno smer začrtano že prej. Naše raziskave so že v preteklih letih kazale povečano zanimanje po digitalnih poteh, zato me ta hitri preskok ni presenetil,« je povedal Uroš Žižek.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji