Neomejen dostop | že od 9,99€
Več kot 91 milijonov gospodinjstev v EU skrbi za vsaj enega od 340 milijonov evropskih domačih ljubljenčkov. Največ je mačk (127 milijonov) in psov (104 milijoni), sledijo ptiči (53 milijonov), mali sesalci (29 milijonov), akvarijske ribe (12 milijonov) in plazilci (11 milijonov).
Potencial trga je velik in za njegove kupce se že več kot dve leti in pol poteguje slovenska znamka opreme za pse Conor's Adventure iz Divače. Gonilo znamke so mladi par Pia Vrezner in Primož Sila ter njun belgijski ovčar Conor, po katerem sta poimenovala znamko. Pred kratkim je luč sveta ugledala njihova pasja oprsnica, katere razvoj je trajal kar dve leti in pri njem so sodelovali različni strokovnjaki. Ker nas je zanimalo, kako je potekal razvoj in s katerimi izzivi so se soočali, smo jih obiskali v Divači.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji