Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Prihodnost pri gospodarskih vozilih ne bo izključno električna

Načrti evropske komisije za razogljičenje prometa so ambiciozni, a na področje gospodarskih vozil, predvsem težkih, bodo prišli kasneje kot za osebna vozila.
Pogon težkih tovornjakov bo še kar nekaj časa temeljil na dizelskih motorjih. FOTO: Marco Bertorello/AFP
Pogon težkih tovornjakov bo še kar nekaj časa temeljil na dizelskih motorjih. FOTO: Marco Bertorello/AFP
Blaž Kondža
24. 4. 2023 | 08:00
5:57

V nadaljevanju preberite:

Voditelji Evropske unije so pred kratkim potrdili odločitev, ki bo leta 2035 prepovedala prodajo novih osebnih vozil s termičnimi motorji, a kot pravijo poznavalci, se bo verjetno zgodil zamik, saj trenutna infrastruktura še zdaleč ne ustreza zahtevam, ki jih bo prinesel takšen prehod. Navsezadnje nas do takrat loči še 12 let in v tem času se lahko zgodi in spremeni marsikaj.

Podobna usoda kot osebna vozila bo doletela tudi lahka gospodarska vozila (LGV), drugače pa bo s težkimi gospodarskimi vozili (TGV). Katere rešitve za pogon tovornjakov prihodnosti že obstajajo, katere so še v razvoju in kako prihodnost vidijo slovenski prevozniki, smo vprašali zastopnike nekaterih znamk, ki imajo v svojem programu gospodarska vozila. Svoje poglede so z nami delili slovenski zastopniki znamk Citroën, DAF Trucks, Daimler Truck, Fiat, Ford, Mercedes-Benz, Peugeot in Volkswagen.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine