Posel naj bi bil končan do konca leta.
Galerija
Starbucksova prodajalna FOTO: Hector Retamal/AFP
Zürich – Švicarski prehrambni koncern Nestle je za licenco za prodajo Starbucksovih proizvodov po vsem svetu odštel 7,15 milijarde dolarjev (slabih šest milijard evrov).
Nestle, ki ima že v lasti blagovni znamki Nescafe in Nesspresso, želi s prodajo Starbucksovih kav in drugih proizvodov okrepiti svoj položaj kot globalni ponudnik kave.
»Posel je pomemben korak v segmentu kave, ki je najhitreje rastoči Nestlejev segment,« je oznanil izvršni direktor Nestleja Mark Schneider.
Dogovor ne vsebuje možnosti odpiranja Starbucksovih kavarn, temveč le licenco za prodajo njihovih proizvodov. Nestle bo prevzel tudi približno 500 Starbucksovih zaposlenih.
Posel, ki ga morajo potrditi še varuhi konkurence, bo končan predvidoma do konca letošnjega leta.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji