Neomejen dostop | že od 9,99€
Digitaliziranje dostopa do bančnih storitev prinaša kar nekaj prednosti. Med glavnimi za bančne stranke je vsekakor dostopnost – storitve lahko opravljajo od kjerkoli in kadarkoli. Prednosti uporabe digitalnega bančništva za banke pa pomeni razbremenitev dela poslovalnic.
»Ključne prednosti uporabe sodobnih bančnih poti so udobje, dostopnost 24 ur in vse dni v tednu, hitrost, preprosta uporaba in intuitivna uporabniška izkušnja,« so povedali v NKBM. »Stranke imajo v vsakem trenutku celovit pregled nad svojim bančnim poslovanjem. S spletno in mobilno banko lahko opravijo večino bančnih storitev, od pregleda stanja, plačevanja položnic, naročanja kartic, pa vse do sklenitve kredita ali depozita. Druga velika prednost je prihranek denarja, saj so transakcije, ki jih opravimo prek spletne ali mobilne banke, cenejše kot v poslovalnici. Storitev prek spleta običajno opravimo hitreje, zato je tu tudi prihranek časa,« pa so dodali v Intesi Sanpaolo.
Pri stikih in delu v digitalnem okolju pogosto premalo razmišljamo o tveganjih.
Banke imajo napotke o varnem ravnanju zbrane na svojih spletnih straneh.
Posebno pozornost pri izobraževanju namenjajo mladim, starejšim in ranljivim.
Udobje in priročnost pa imata tudi svojo ceno. Pri stikih in delu v digitalnem okolju pogosto premalo razmišljamo o morebitnih tveganjih, da svoje poslovanje in denar izpostavimo potencialnim zlorabam. Banke smo vprašali, ali se njihove stranke dovolj zavedajo varnostnih tveganj pri uporabi digitalnih poti. In seveda, kaj same naredijo za večjo varnost.
Intesa Sanpaolo: V banki se zavedamo, da je varnost naših aplikacij za naše stranke ključna, zato izpolnjujemo najvišje standarde in z najsodobnejšimi tehnologijami zagotavljamo visoko stopnjo varnosti pri elektronskih komunikacijah s komitenti.
Pomembno je, da tudi uporabniki sami poskrbijo za varno uporabo spleta z upoštevanjem varnostnih napotkov. Zato naše stranke in zaposlene redno obveščamo in izobražujemo o različnih vsebinah, ki so povezane z varnostjo na spletu. Za ta namen smo pripravili tudi posebno spletno stran, kjer so prikazani temeljni varnostni napotki za stranke.
Informiranost o varnosti na spletu je pomembna tudi za mlajše. Oktobra bomo v nekaterih slovenskih osnovnih šolah organizirali delavnice digitalnega opismenjevanja, kjer bomo učencem predstavili temeljna znanja glede varnosti in tveganja, povezana z uporabo interneta.
NKBM: Porast uporabe digitalnih kanalov komuniciranja odpira novo področje izpostavljenosti uporabnikov, ki ga izkoriščajo predvsem spletni goljufi. V NKBM na različne načine skrbimo, da so stranke seznanjene, kako sodobne kanale uporabljati tako, da se ne izpostavljajo možnostim prevar. Na naši spletni strani so v kotičku, namenjenem prav varnemu poslovanju, zbrane ključne informacije o aktualnih vrstah prevar, kako jih lahko prepoznamo in kako ravnamo, če smo postali žrtev prevar. Prav tako stranke po različnih kanalih redno obveščamo o novih oziroma zaznanih poskusih prevar.
V zadnjem času veliko pozornost namenjamo tudi ranljivim skupinam, še posebno starejšim uporabnikom. Spomladi smo zanje pripravili priročen letak, v katerem smo nazorno prikazali, kako narediti prve korake v digitalno bančništvo. Pri tem lahko strankam pomaga tudi kopica informacij in videonasvetov na spletni strani, na voljo pa jim je še podpora zaposlenih v našem sodobnem kontaktnem centru.
Prepričani smo, da je ozaveščanje uporabnikov nujno, saj lahko največ naredijo za svojo varnost in varno poslovanje. Poleg celovitih informacij, ki so potrebne za ustrezno izbiro finančnih produktov v več življenjskih obdobjih in situacijah ter varno opravljanje bančnih storitev po spletu, ki smo jih zbrali na naših spletni straneh, prirejamo izobraževalne dogodke (bodisi v živo bodisi po spletu), na katerih strankam predstavljamo teme, povezane z upravljanjem financ (na primer načine financiranja, odgovorno kreditiranje, preudarno investiranje).
NLB: Tako NLB Klik kot Klikin zagotavljata najvišjo možno raven varnosti. Na obeh kanalih vsakih nekaj let izvajamo obširna varnostna in penetracijska testiranja, na podlagi katerih se odločamo za implementacijo izboljšav in novih varnostnih mehanizmov.
Naše uporabnike prav tako pogosto ozaveščamo o varni uporabi spleta, saj so prav uporabniki najpogosteje tarča nepridipravov pri poskusih zlorab. Poleg tega v primeru, da zaznamo poskus zlorabe, o tem takoj obvestimo vse uporabnike.
SKB: Menimo, da so naše stranke dobro seznanjene in ozaveščene glede nevarnosti pri uporabi digitalnega bančništva, saj jih o tem informiramo v poslovalnicah, na spletni strani ter v okviru priročnikov za uporabo kanalov digitalnega bančništva. Dodatno jih v primerih poskusov zlorab opozorimo na previdnost s sporočili v spletni oziroma mobilni banki.
Banka UniCredit: Stranke redno obveščamo o tveganjih ter dajemo priporočila za ravnanje, ki so objavljena tudi na naši spletni strani. Prav tako jih redno obveščamo o nadgradnjah spletnega in mobilnega bančništva, ki vključujejo tudi varnostne nadgradnje.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji