Večina del bo opravljenih v prihodnjem letu, zahtevni in obsežni projekti bodo končani do konca leta 2023. Projekt je vreden več kot gradnja nove cevi Karavank.
Galerija
Primarni motiv gradnje kolesarskih poti je bil krepitev turizma, zdaj jih uporablja tudi lokalno prebivalstvo. FOTO: Jure Eržen/Delo
V nadaljevanju preberite:
Prvega avgusta je ministrstvo za infrastrukturo potrdilo vloge za gradnjo regionalnih kolesarskih povezav. Na ministrstvu pravijo, da osrednji cilj projekta ni krepitev turistične ponudbe, temveč povezovanje mestnih središč z zaledjem in spodbujanje alternativnih oblik prevoza. Vse več Slovencev namreč kolesarske poti uporablja za prevoz na delo, v šolo ali za vožnjo po opravkih.
Katera regija si največ obeta od projekta regionalnih kolesarskih povezav? Kje vse bodo potekale kolesarke poti in kako velika bo slovenska kolesarska mreža? Kakšni bodo končni stroški gradnje?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji