Proizvajalci lahkih gospodarskih vozil ponujajo električne modele dostavnikov, a dizel bo še gnal gospodarstvo.
Galerija
Višja začetna cena elektrificiranega dostavnika se povrne skozi življenjsko dobo vozila in je za uporabnika pomemben prihranek, pravijo proizvajalci.<br />
FOTO: Gwladys Fouche/Reuters
V nadaljevanju preberite:
Slovenski trg lahkih gospodarskih vozil je lani imel kar 28-odstotni padec prodaje v primerjavi z letom 2019. Tako so lani po podatkih družbe Ardi prodali 8033 LGV, leta 2019 pa 11.161 vozil. Primerjava prvih dveh mesecev letošnjega leta s prvima mesecema leta 2020 pa kaže ponovno rast trga, sicer le odstotno. Ali se bo pozitivni trend prodaje LGV nadaljeval, pa je težko napovedati. Kakšn vlogo bo pri tem odigrala elektromobilnost?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji