![V Big Bangu pojasnjujejo, da je bil letošnji november, ko se začnejo praznični nakupi, v vseh pogledih rekorden. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo](https://www.delo.si/media/images/20221226/1350981.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
Praznični konec leta je pomemben čas za trgovino, saj se število nakupov v njem opazno poveča. Letos pa je visoka inflacija zmanjšala kupno moč. Kako se to kaže v decembrski potrošnji? Impulzivnih nakupov ni več, potrošniki imajo omejene proračune za nabavo daril, je povedala Mariča Lah, predsednica Trgovinske zbornice Slovenije. Kaj kažejo podatki o izdanih računih novembra in decembra? Kaj o praznični potrošnji pravijo slovenski trgovci? Zakaj so v nemški trgovini z božičnim poslom razočarani?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji