Čeprav bo splošni gospodarski zastoj povzročil, da bo obseg plačilnih storitev letos zelo verjetno manjši od tistega lani, je »relativni zmagovalec« na tem področju znan – to so brezgotovinska, še posebno spletna in mobilna plačila, so prepričani v svetovalni družbi Capgemini.
Lani je obseg brezgotovinskih plačil znašal 708,5 milijarde dolarjev, kar je pomenilo 14-odstotno letno rast, največjo v zgodovini. Prilagoditve, ki jih prodajalci različnega blaga in storitev v svoje poslovanje uvajajo letos, radi pa jih sprejemamo tudi potrošniki, krepijo prepričanje, da je plačevanje brez gotovine trend prihodnosti.
Delež kupcev, ki svoje nakupe opravijo (in plačajo) v spletni trgovini, se je v epidemiji podvojil, večinoma pa nameravajo to na novo osvojeno navado ohraniti, zato niso presenetljive ocene, da bo obseg negotovinskih transakcij do leta 2023 dosegel 1,1 bilijona dolarjev.
INFOGRAFIKA: Delo
Komentarji