Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Flanelaste srajce namesto industrije srečanj

Ideja za novo podjetniško pot in znamko Volk Flannel je zorela nekaj let, a pulz za uresničitev je prinesel covid-19, ki je ogrozil tedanjo dejavnost.
»Flanelaste srajce nosim že več kot 15 let, in ker v Evropi nimamo specializiranih znamk, tako kot jih pozna Amerika, sem začel razmišljati, da bi sam razvil svojo znamko,« pravi Niko Vukič. Foto Matej Družnik
»Flanelaste srajce nosim že več kot 15 let, in ker v Evropi nimamo specializiranih znamk, tako kot jih pozna Amerika, sem začel razmišljati, da bi sam razvil svojo znamko,« pravi Niko Vukič. Foto Matej Družnik
7. 4. 2024 | 20:00
8:15

V nadaljevanju preberite:

Epidemija koronavirusa je ob izbruhu močno zamajala tako družbo kot gospodarstvo. Marsikatera panoga je čez noč ostala brez posla, zato so številni podjetniki začeli iskati nove priložnosti in izzive. Prav koronavirusu se lahko »zahvalimo«, da smo dobili domačo blagovno znamko flanelastih srajc Volk Flannel.

Pred štirimi leti se je svet tako rekoč ustavil in med panogami, ki so doživele največji upad, je bila tudi industrija organizacije dogodkov, v kateri je takrat deloval tudi naš tokratni sogovornik in idejni oče blagovne znamke flanelastih srajc Volk Flannel Niko Vukič.

Znamka Volk Flannel je luč sveta ugledala v koronskem letu 2021, a ideja je zorela že nekaj let. »Flanelaste srajce nosim že več kot 15 let, in ker v Evropi nimamo specializiranih znamk, tako kot jih pozna Amerika, sem začel razmišljati, da bi sam razvil svojo znamko in se s tem ukvarjal bolj postransko, kot dopolnitev posla, ki ga imam z organizacijo dogodkov.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine