Državna revizijska komisija je kot neutemeljena zavrnila zahtevka za revizijo Gorenjske gradbene družbe in Kolektorja CPG glede iskanja izvajalca za gradnjo druge cevi predora Karavanke, je razvidno iz sklepa komisije. Dars bo tako lahko začel pogajanja z izbranimi ponudniki.
Dars je ponudbo GGD ocenil za nedopustno, ker ni priglasila vseh podizvajalcev. Na to odločitev se je GGD pritožila, vendar je Dkom zahtevek za revizijo zavrnil. Kolektor CPG pa je v izpodbijal Darsovo presojo ponudb ostalih ponudnikov, ki bodo povabljeni k pogajanjem. V zahtevku za revizijo je zatrjeval, da je ponudba Cengiza nedopustna zaradi neizpolnjevanja kadrovskih zahtev in neustrezno izpolnjenega ESPD obrazca ter da je ponudba Implenii nedopustna zaradi manjkajočega dokazila o nekaznovanosti. Vendar Dkom ni ugotovil kršitev, zato je pritožbo zavrnil, so sporočili z Dkom.
Dars je v pogajanja za izbor izvajalca za gradnjo nove cevi predora Karavanke
povabil tri ponudnike, in sicer turški Cengiz, konzorcij Kolektor CPG, Yapi Merkezi in Riko ter konzorcij Implenia Avstrija, Implenia Švica in CGP Novo mesto. Z njimi bo opravil pogajanja, po katerih bosta znana izvajalec in končna cena.
Najnižjo ponudbo je oddal Cengiz v višini 99,6 milijona evrov, konzorcij Kolektor CPG, Yapi Merkezi in Riko ponudbo v vrednosti 121 milijonov evrov ter konzorcij Implenia Avstrija, Implenia Švica in CGP Novo mesto ponudbo v višini 121,5 milijona evrov. Dars se bo s ponudniki pogajal v štirih krogih, najmanjše možno znižanje cene v enem krogu bo milijon evrov.
Pristopili smo že k pripravi protokola pogajanj. V prihodnjih dveh tednih bomo pripravili enodnevno pogajanje, pravijo na Darsu. Dars se bo s ponudniki pogajal v štirih krogih, najmanjše možno znižanje cene v enem krogu bo milijon evrov. Na pogajanjih bo slovenski upravljalec avtocest izbral izvajalca za gradnjo predorske cevi. Edino merilo bo cena.
Na odločitev Darsa bo še mogoče pritožba na državno revizijsko komisijo. Ta je ta teden izdala vsebino precej obsežen sklep, v katerem so pritrdili Darsu, da v pogajanja povabi omenjene tri ponudnike. Morebitna nova pritožba bi se tako verjetno lahko bolj nanašala na morebitne domnevne napake v postopku.
Če ne bo pritožb, bi lahko okoli novega leta z izvajalcem podpisali pogodbo. Izvajalec bo moral predložiti finančna zavarovanja, temu pa sledi uvedba v delo. Odvisno od vremenskih razmer, a februarja, najkasneje marca bi izvajalec lahko začel z deli. Tudi če bo pritožba, bi se dela lahko začela marca, pojasnjujejo na Darsu.
Po podpisu pogodbe z izvajalcem bo Dars z avstrijskim upravljalcem avtocest Asfinagom opredelil terminski plan. Swietelsky Tunnelbau je z deli na avstrijski strani Karavank začel septembra 2018, tako da se bodo dela na slovenski strani začela z vsaj letom in pol zamude. Rok za dokončanje del je pet let.
Komentarji