![Samo močno trženje izdelkov spodbuja stalno rast povpraševanja, je prepričan James Quincey. FOTO: Coca-Cola](https://www.delo.si/media/images/20211221/1094035.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
Generalni direktor korporacije Coca-Cola James Quincey je letos podobno kot njegovi tekmeci – recimo PepsiCo in Procter & Gamble – enkrat že uresničil obljubo o zvišanju cen produktov zaradi rasti cen surovin in težav v dobavnih verigah.
Ob izteku letošnjega leta je borzne trgovce pomirila novica, da se bo Quincey na nadaljevanje rasti inflacije in motenj na področju pomanjkanja surovin tudi v naslednjem letu prilagodil s ponovnimi zvišanji cen ter umikom produktov, ki ne prinašajo želenih donosov.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji