Izkušnje iz karantene: »Najpomembne je to, da ima podjetje razvito jasno organizacijsko strukturo ter da posluje, kolikor je mogoče, digitalno.«
Galerija
Koronavirus je tudi v podjetjih pospešil prehod s fizičnega v digitalno.<br />
FOTO: Voranc Vogel
»Že na začetku prvega vala epidemije sem imel veliko odgovornost za hitro uvajanje korenitih sprememb. Prva skrb so zaposleni, njihovo zdravje, nov način dela, pomisleki in strah pred neznanim,« pravi Andrej Mertelj, izvršni direktor družbe Datalab. Prepričan pa je tudi, da sta na trenutke bolj agresivna analogni in digitalni darvinizem dobrodošla za vsako okolje.
Ste direktor večjega slovenskega podjetja. Kako je na vaše poslovanje vplivala epidemija koronavirusa?
Intenzivno komuniciranje je poskrbelo, da so vsi naši zaposleni razumeli tveganja, ki jih prinaša pandemija, da so pozorni na svojo zaščito ter socialno bližino in da jim je jasno, da prihajajo težki časi, v katerih nas in naše digitalne storitve uporabniki potrebujejo bolj kot kadarkoli prej. Dobro postavljeni poslovni procesi ter agilnost podjetja, ko je potrebno sprejeti spremembe, sta ključna faktorja v kriznih situacijah. Za zelo pomembne so se izkazali transparentno komuniciranje, jasna navodila ter kontrola in nenehne izboljšave.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji