Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Bi imeli bančništvo po meri?

Sodobno bančništvo postaja ekosistem finančnih storitev, vse bolj pa temelji na dostopnosti s pomočjo interneta in mobilnih aplikacij.
Klasične banke digitalnih dolgo časa niso jemale resno. A neketere med njimi, na primer Revolut, so v nekaj letih zrasle v podjetja, ki so vredna več deset milijard evrov. FOTO: Kevin Coombs/Reuters
Klasične banke digitalnih dolgo časa niso jemale resno. A neketere med njimi, na primer Revolut, so v nekaj letih zrasle v podjetja, ki so vredna več deset milijard evrov. FOTO: Kevin Coombs/Reuters
Vinko Seliškar
7. 10. 2024 | 10:00
8:49

V nadaljevanju preberite:

V hitro razvijajočem se okolju poslovnega bančništva in bančništva s prebivalstvom se je veliko bank znašlo pred bržkone svojim največjim izzivom – kako naprej. Večina bank se že leta in desetletja zanaša na interno razvite sisteme, tradicionalno infrastrukturo ter uveljavljene procese in kanale za privabljanje in oskrbo strank.

Toda ta pristop je zdaj postal sidro. Sidro, ki drži banke na mestu, sidro, ki zavira inovacije in upočasnjuje uvajanje novosti. To pa seveda ni dobro za banke, ki želijo prisluhniti strankam in jim ustreči. Kaj si želijo poslovni in zasebni komitenti? Predvsem odprte finance, sestavljivo bančništvo in druge sodobne tehnologije.

Na drugi strani banke najbolj tepejo hitro naraščajoči stroški, ki rastejo predvsem zaradi lastništva in vzdrževanja zastarele tehnologije. Čeprav so številne banke vlagale v posodobitev svoje IT-infrastrukture, so zaradi omejenih proračunov in spreminjajočih se prioritet različna področja pobud za posodobitev bančnega poslovanja spregledana.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine