Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Next

Prestižne znamke se podajajo na polje kriptoplačil

Za vlagatelje, ki opažajo močno rast vrednosti svojih kriptonaložb, je luksuzno blago lahko izbira za diverzifikacijo portfelja.
Če so vlagatelji obogateli s kriptovalutami, jim je treba dati tudi možnost, da jih zapravijo, menijo ponudniki prestižnega blaga. FOTO: Dado Ruvić/Reuters
Če so vlagatelji obogateli s kriptovalutami, jim je treba dati tudi možnost, da jih zapravijo, menijo ponudniki prestižnega blaga. FOTO: Dado Ruvić/Reuters
23. 12. 2024 | 10:00
5:06

V nadaljevanju preberite:

Naraščajoča vrednost bitcoina je pritegnila pozornost vrhunskih modnih znamk in trgovcev na drobno. Zanima jih seveda, kako se približati novim bogatašem in jih spremeniti v svoje čim bolj zveste stranke. Še posebej je pomembno razširiti trg v časih, ko prodaja prestiža upada.

Do pred kratkim je plačevanje s kriptovalutami omogočala peščica luksuznih znamk, med njimi LVMH, ki ima v lasti znamki ur Hublot in Tag Heuer, ali pa modni znamki Gucci in Balenciaga.

V zadnjih tednih pa je prestižna francoska luksuzna veleblagovnica Printemps objavila, da se povezuje z največjo svetovno kriptoborzo Binance in francoskim finančnim tehnološkim podjetjem Lyzi, da bi v svojih trgovinah v Franciji začela sprejemati plačila v kriptovalutah – najprej bitcoin in ethereum.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine