Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Next

Prestižne znamke se podajajo na polje kriptoplačil

Za vlagatelje, ki opažajo močno rast vrednosti svojih kriptonaložb, je luksuzno blago lahko izbira za diverzifikacijo portfelja.
Če so vlagatelji obogateli s kriptovalutami, jim je treba dati tudi možnost, da jih zapravijo, menijo ponudniki prestižnega blaga. FOTO: Dado Ruvić/Reuters
Če so vlagatelji obogateli s kriptovalutami, jim je treba dati tudi možnost, da jih zapravijo, menijo ponudniki prestižnega blaga. FOTO: Dado Ruvić/Reuters
23. 12. 2024 | 10:00
5:06

V nadaljevanju preberite:

Naraščajoča vrednost bitcoina je pritegnila pozornost vrhunskih modnih znamk in trgovcev na drobno. Zanima jih seveda, kako se približati novim bogatašem in jih spremeniti v svoje čim bolj zveste stranke. Še posebej je pomembno razširiti trg v časih, ko prodaja prestiža upada.

Do pred kratkim je plačevanje s kriptovalutami omogočala peščica luksuznih znamk, med njimi LVMH, ki ima v lasti znamki ur Hublot in Tag Heuer, ali pa modni znamki Gucci in Balenciaga.

V zadnjih tednih pa je prestižna francoska luksuzna veleblagovnica Printemps objavila, da se povezuje z največjo svetovno kriptoborzo Binance in francoskim finančnim tehnološkim podjetjem Lyzi, da bi v svojih trgovinah v Franciji začela sprejemati plačila v kriptovalutah – najprej bitcoin in ethereum.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine