V osmi izvedbi raziskave Najuglednejši delodajalec leta je naziv še sedmič prejelo podjetje Krka (le leta 2013 je pripadel še enemu farmacevtu, Leku). Tokrat je na anketo največjega zaposlitvenega portala pri nas, to je portala Mojedelo.com, odgovorilo več kot 13.000 posameznikov, ki so podjetja ocenjevali po različnih kriterijih.
Med drugim njihovo prepoznavnost in kako močno si želijo zaposlitve v njih, nato so podajali mnenje o podjetjih, na primer o njihovem ugledu, plači, možnostih izobraževanj, vodenju zaposlenih, varnosti zaposlitve, ali bi delodajalca priporočili prijatelju …
Zunanjo podobo ustvarjajo rezultati in zaposleni
Nova direktorica Kadrovskega sektorja v Krki
Dori Gorenc je ob podelitvi priznanja povedala, da podjetju to priznanje pove, kako ga vidijo drugi.
»Je potrditev tistega, k čemur s strategijo in z delom tudi stremimo. Pozitivno zunanjo podobo podjetja in ugled delodajalca ustvarjajo predvsem dobri rezultati in zavzeti zaposleni. Eno brez drugega ne gre in nič od tega ni samoumevno. Zato vlagamo in skrbimo za dobre delovne pogoje, varno in kakovostno delo, izobraževanje in razvoj zaposlenih. Ob tem je pomembno, kako zaposlene vodimo, kako v podjetju komuniciramo in kakšne vrednote živimo. Vse to se odraža tudi navzven, v širši javnostmi.«
Kdo so ugledni delodajalci 2018?Na seznam za leto 2018 so se poleg Krke uvrstili še: Adria Airways, Coca-Cola HBC Slovenija, Telekom Slovenije, Akrapovič, Banka Slovenije, Bayer, Geoplin, IBM, Kompas, Lek, Microsoft, Petrol, Pipistrel, Postojnska jama, Adecco, Riko, Fraport, Vzajemna, Medex in Intesa Sanpaolo Bank.
Ob tem je izpostavila zelo uspešno poslovanje Krke v prvih treh četrtletjih lanskega leta, ki je bilo najboljše v vsej zgodovini Krke: »To je možno doseči le z delom, znanjem, zavzetostjo in medsebojnim sodelovanjem zaposlenih. Ob dobrih rezultatih so tudi poslovne uspešnosti vedno deležni vsi zaposleni. Prejeto priznanje nam je pri tem v spodbudo, da po tej poti nadaljujemo in se zavzemamo biti še boljši.«
Prihodnjič z novo metodologijo
Tomaž Gorjup FOTO: Klavdija Žitnik/press
Tomaž Gorjup, direktor Styira digital marketplaces, ki je lastnik portala Mojedelo je izpostavil, pomen ugleda podjetja kot delodajalca. »Veliko let traja, da si ga zgradimo in le trenutek, da ga izgubimo. Zato mora biti ugled več kot le marketing. Mora biti poslovna strategija, s katero najdemo in zadržimo zaposlene.«
Ob tem pa so organizatorji najavili, da bodo letos najuglednejšega delodajalca zbirali že po novi metodologiji, saj so k sodelovanju povabili, kot so zapisali »najuspešnejše evropsko podjetje, ki se ukvarja z raziskavami ugleda – Universum Global.«
Raziskavo s podobnim ciljem, merjenjem zaželenosti podjetja kot delodajalca so lani drugič izvedli tudi v podjetju Competo v sodelovanju s Stratcomom. Tudi
v tej raziskavi je obakrat naziv najbolj privlačenga delodajalca osvojila Krka, drugo mesto je zasedel Lek.
FOTO: Klavdija Žitnik/press
Komentarji