Neomejen dostop | že od 9,99€
Finale svetovnega pokala v Planici ni le edinstven športni spektakel, je tudi priložnost, da vaši najmlajši pokažejo svojo ustvarjalno žilico. Kako je to povezano? Otroci in mladostniki do dopolnjenega 15. leta starosti lahko namreč do 16. marca sodelujejo na posebnem natečaju, ki ga organizira Zavarovalnica Triglav. Vse, kar potrebujejo, so barvice, svinčnik, list papirja, veliko domišljije in nekaj starševske spodbude.
Pravila natečaja so čisto preprosta: spodbudite svoje mlade umetnike, naj narišejo sanjski planiški pokal. So se jim porodile že kakšne dobre zamisli? Kar pogumno!
In namen natečaja? Iz zmagovalne risbe bodo ustvarili pravi pokal za zmagovalca Planice 7. In to še ni vse: zmagovalec/-ka bo svoj pokal v Planici v nedeljo, 2. 4. 2023, lahko osebno podelil/-a najboljšemu skakalcu Planice 7. Zmagovalni pokal bodo na trajnostni način ustvarili s 3D-tiskalnikom.
Sliši se sanjsko! Ampak časa ni več veliko, zato kar v akcijo: risbe lahko oddate samo še do 16. 3. 2023.
A pozor, prijave na natečaj lahko oddajo samo starši ali skrbniki.
Med vsemi prejetimi deli bo strokovna komisija izbrala in nagradila tisto, ki bo najbolj odražalo bistvo smučarskih skokov v Planici. Organizatorji natečaja bodo prejeta dela ponudili na ogled tudi širši javnosti. Poleg ustvarjalca ali ustvarjalke zmagovalne risbe bodo nagradili tudi ustvarjalce treh najboljših risb po izboru občinstva.
Zmagovalno idejo bo izbrala komisija, ki jo sestavljajo predstavniki organizatorja, strokovnjaki za 3D-tisk in slovenski skakalec Cene Prevc. Ključna merila, po katerih bodo ocenjevali prejete ideje, so ustvarjalnost, povezanost s Planico in možnost, da narisani pokal tudi v resnici ustvarijo.
GLAVNA NAGRADA
NAGRADE ZA IZBOR OBČINSTVA
Cene je tudi po zaključku tekmovalne kariere močno vpet v skoke, zlasti z vidika trajnosti, saj je imel že med nedavnim svetovnim prvenstvom prav posebno vlogo – kot ambasador trajnosti je med drugim spodbujal prav okolju prijazno tekmovanje. Tokrat bo to vlogo lahko uveljavil tudi kot član žirije. »Pri celotnem projektu me najbolj navdušuje, da bo pri mladih izzval ustvarjalnost. Na plan bodo prišle nove ideje in rezultat ne bo le pokal, ki poudarja trajnost in mu ni enakega na svetu, ampak razvoj kreativnosti otrok, kar je zame najlepši del natečaja,« je pojasnil in k sodelovanju v natečaju spodbudil mlade navijače: »Mladi ustvarjalci, to je odlična priložnost. Narišete eno risbo in se na zadnji tekmovalni dan finala svetovnega pokala v smučarskih skokih sprehajate po izteku letalnice z najboljšimi skakalci te zime. Komaj čakam vaše ideje!«
»Med risbami, ki bodo uvrščene na natečaj, bo strokovna komisija izbrala tisto, ki bo izražala močno ustvarjalnost in povezanost s Planico, hkrati pa nam bo omogočala, da jo s papirja prenesemo v resnični svet. Po narisani ideji bomo namreč s pomočjo 3D-tiska in na trajnostni način oblikovali pravi pokal, ki ga bo prejel zmagovalec posebnega seštevka Planice 7,« je o prvem takem ustvarjalnem natečaju povedala Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica trženjskega komuniciranja v Zavarovalnici Triglav.
S tovrstnim natečajem v Zavarovalnici Triglav nadgrajujejo tradicionalno akcijo Otroci Triglava v Planici, s katero že več kot štiri desetletja ogled smučarskih skokov omogočajo otrokom iz vse Slovenije. »Tako otrokom iz različnih okolij že vrsto let omogočamo stik z njihovimi športnimi junaki. Verjamemo, da mlade navijače tudi takšne geste spodbujajo k aktivnemu in zdravemu življenjskemu slogu, hkrati pa jim omogočajo brezskrbno preživet dan v družbi vrstnikov. Povezovanje mladih s športom in zdravim načinom življenja je tisto, kar nagovarjamo tudi z ustvarjalnim natečajem,« je še dodala Tjaša Kolenc Filipčič.
Naročnik oglasne vsebine je Zavarovalnica Triglav