Neomejen dostop | že od 9,99€
Tudi največji športni spektakel v ZDA, finale v ameriškem nogometu (Super Bowl), v katerem se bosta 11. t. m. v Las Vegasu pomerila Kansas City Chiefs in San Franciso 49ers, ne bo minil brez nogometnega zvezdnika Lionela Messija. Argentinec bo med odmorom nastopil v 60-sekundnem sekundnem oglaševalskem spotu za pivovarno Michelob Ultra. Ameriški pivovar je tudi letošnji glavni pokrovitelj južnoameriškega prvenstva (Copa America) in je za svoje utrjevanje na ameriškem tržišču najel prav Messija, ki bo za svojo oglaševalsko vlogo prejel kar 13 milijonov evrov, kot je razkril New York Times.
V lanskem finalu je pivovarna za 30-sekundi oglaševalski spot plačala 6,5 milijona evra. Rose Bowl je najbolj gledan športni dogodek v ZDA in tudi za oglaševalce najbolj želen. Letos naj bi bila cena za 30-sekundo oglaševanje med 4,5 milijona evra in devet milijonov evrov, za 60-sekundno pa 13 milijonov evrov.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji