Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Nogomet

Kriptovalute in NFT postavljajo na glavo poslovni model v športu

Revolucija poslovnih modelov v športu: Kriptomenjalnice prisotne v športnih panogah, najmočneje v nogometu – PSG financiral nakup Messija
Dolgoletna dvorana Staples Center v Los Angelesu ima od konca leta novo ime Crypto.com Arena. FOTO: Kirby Lee/Usa Today Sports
Dolgoletna dvorana Staples Center v Los Angelesu ima od konca leta novo ime Crypto.com Arena. FOTO: Kirby Lee/Usa Today Sports
9. 1. 2022 | 08:30
9. 1. 2022 | 08:41
6:33

V nadaljevanju preberite:

Na obzorju je revolucija poslovnega modela v športni, predvsem nogometni industriji, ki bi jo lahko sprožila tehnologija veriženja blokov (blockchain) oziroma kriptovalute in žetoni, ki temeljijo na njej. Največje kriptomenjalnice in druga povezana podjetja izrivajo športne stavnice z oglaševalskega trga v športu, klubi in športne zveze pa želijo tudi sami iztržiti čim več finančnih sredstev v kriptosvetu.

Športna družina je zgolj lani zabeležila 188 poslov s kriptopodjetji (488 % več kot predlani), s tem pa ustvarila 540 milijonov evrov denarnega toka (3488 % več kot leta 2020). Gre za rast po krivulji eksponentne funkcije, toda to je vsaj delno pričakovano. Preverite, kaj to pomeni za vrhunski šport, kaj se bo spremenilo. Navsezadnje nekateri klubi že plačujejo igralce v bitcoinu, navsezadnje tudi PSG delno financira Lionela Messija z itržkom od prodaje NFT.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine