Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Kolesarstvo

Primož ne bo Dumoulinov pomočnik

Merijn Zeeman, športni direktor nizozemske ekipe, zagotavlja, da bo status slovenskega asa takšen kot doslej.
Merijn Zeeman, športni direktor Jumba Visme, je potrdil, da bo Primož Roglič še naprej eden vodij te ekipe.<br />
Foto Jumbo Visma
Merijn Zeeman, športni direktor Jumba Visme, je potrdil, da bo Primož Roglič še naprej eden vodij te ekipe.<br /> Foto Jumbo Visma
12. 9. 2019 | 06:00
6:04
Dirke po Španiji še ni konec, to je bilo več kot razvidno v 17. etapi, v kateri se je Primož Roglič prvič znašel v resnejših težavah. Slovenskega zvezdnika še čaka končna bitka za zmago, ne pa tudi za dolgoročnejšo prihodnost. Do leta 2023 je podaljšal pogodbo z nizozemsko ekipo Jumbo Visma in njen športni direktor Merijn Zeeman je prepričan, da bo še dolgo zmagoval.
 

Z objavo o podaljšanju pogodbe ste končali špekulacije o Rogličevem odhodu iz ekipe, vendar odločitev bržkone ni od včeraj?


To ni bila odločitev čez noč, šlo je za dolgotrajen proces, Primož je z nami že od leta 2016. Z njim naša ekipa raste, vsako leto gremo korak naprej, zdaj smo že ena od najboljših ekip na svetu. Primož je eden od vodij naše ekipe in veseli smo, da bo še dolgo ostal z nami. Za nas je bilo to zelo pomembno, že dolgo smo se pogovarjali o prihodnosti. Dan premora je bil pravi trenutek za objavo, o tem smo se dogovorili pred dvema tednoma. Skupaj lahko dosežemo velike stvari.


Pred časom ste objavili tudi prihod nizozemskega zvezdnika Toma Dumoulina v prihodnji sezoni. Slovenski kibici so skočili na noge, češ da boste v prihodnje dali prednost domačemu asu, Rogliča pa potisnili v pomočniško vlogo …


Ne skrbite, Slovenci. Vsaka ekipa ima svoj izvor, Bora je nemška, Deceuninck belgijski, Movistar španski, naša ekipa je nizozemska. Vendar smo športna zasedba, primerjajte nas z vrhunsko nogometno ekipo, v kateri ni pomembno, od kod prihajaš. Če nosiš naš dres, pripadaš naši ekipi, za nas pa je pomembna le kakovost kolesarja, ne potni list. Veliko Nizozemcem podpira našo ekipo, upam, da tudi veliko Slovencev. Primož bo še naprej eden od vodij ekipe. Skupaj se bomo borili za zmage na največjih dirkah, to je najboljša strategija.
 

Nimate zdaj preveč zvezdnikov v ekipi, to da ekipa nima izrazitega kapetana, temveč dva ali tri enakovredne vodje se je ničkolikokrat izkazalo kot dvorezen meč?


Največje dirke je mogoče zmagati le, če imaš najboljše kolesarje. Nismo še zmagali na največjih dirkah, tega se je treba zavedati. Na Vuelti nam zelo dobro kaže, vendar bo to šele naša prva zmaga na tritedenski preizkušnji. Nato nam ostaja še ogromno ciljev in dirk, na katerih si želimo zmagati. Ineos, nekdanji Sky je sedemkrat zmagal Tour v zadnjih osmih letih ne le, ker je imel v svojih vrstah najboljšega kolesarja, temveč, ker je imel kapetan okoli sebe ekipo, ki je bila dovolj močna, da je nadzirala dirko. Res je, da bo izziv poskrbeti, da bodo vsi zadovoljni, da bodo vsi razumeli, kaj želimo doseči s tem rodom kolesarjev. Primož bo v tej zgodbi igral ključno vlogo.
 

Imate že sestavljen načrt za prihodnjo sezono, Primož je bil letos kapetan na Giru in Vuelti, kaj pa Tour?


Letos smo se zaradi veliko voženj na kronometer na trasi odločil, da bo šel Primož na Giro, vendar je bilo to že v dolgoročnejšem načrtu. Leta 2017 smo si začrtali, da bo prva tritedenska dirka, na kateri se bo boril za vrh v skupnem seštevku, Giro 2019. Primož je načrtovan za Tour 2020, to je najbolj logična izbira. Odločitev še ni stoodstotna, po končani sezoni se bomo pogovorili in začrtali načrt za prihodnjo sezono.
 

Vaša ekipa je konkurenčna po imenih kolesarjev, je tudi po strokovni in tehnološki podpori, ki v vrhunskem kolesarstvu zadnja leta igra eno ključnih vlog?


Težko se primerjam z drugimi ekipami, ker ne vem natanko, kaj počnejo pri njih. Lahko rečem, da nas ženeta razvoj in napredek. Vseskozi iščemo nova področja, na katerih bi lahko napredovali in poskrbeli, da bodo naši kolesarji hitrejši. Veliko poudarka dajemo prehrani. S seboj imamo svoj tovornjak za pripravo hrane, za katero skrbi naš kuhar. Vsak obrok je natančno načrtovan za vsakega kolesarja in tudi prilagojen naporom med določeno etapo. Ne predstavljam si, da kdo v karavani to počne bolje kot mi. Trudimo se tudi, da imajo naši kolesarji najboljši material. Primoževo kolo za kronometer je bilo pretekli teden med najlažjimi na dirki. Kolesarstvo je formula ena glede opreme, treninga in prehranjevanja. Rezultate dosegamo, ker se poskušamo izboljšati v vseh pogledih.


Denarno pa (še) ne greste v korak z najbogatejšimi, Ineos ima na voljo okoli 40 milijonov evrov, vi po zadnjih podatkih okoli 20 milijonov …


Javno nikoli ne bom razkril našega proračuna. Denarno smo med manjšimi ekipami v karavani, bomo rasli, vendar se nikoli ne bomo približali Ineosu. Strast, motivacija in inteligenca so naš ključ do uspeha. Ne gre za denar, temveč za strastne ljudi,ki želijo najboljše za moštvo.


Ste si sicer leta 2016 predstavljali, da boste s Slovencem, ki je nekaj let prej še skakal na smučeh, naskakovali zmage na tritedenskih dirkah?


Ko smo si ogledovali Primoža in ga preizkušali na Nizozemskem smo govorili z Miranom Kavašem, ki je že tedaj dejal da bo eden najboljših na svetu, imel je prav, vesel sem, da sem mu prisluhnil in da še zdaj sodelujemo.


Ste prezrli Pogačarja in njegov izjemni potencial?


Pogačarja nismo prezrli, ogledovali smo si ga, o njem povprašali tudi Primoža, vendar je zelo hitro podpisal za UAE. Je izjemen talent, impresivno je, kar počne pri le 20 letih. Navdušuje že vso sezono in ima pred seboj blestečo prihodnost, dobro za ekipo UAE in slabo za nas. On in Bernal pri Ineosu bosta ena od naših najnevarnejših tekmecev v prihodnje. Zato potrebujemo tako močno ekipo.

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine