Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Znanstveni polom stoletja

Jasnost sporočila ugledne znanstvene revije glede prenosa koronavirusa nam omogoča, da med vrsticami lahko sami ugledamo škandal medicinske znanosti stoletja.
»Leto dni po pandemiji so dokazi zdaj jasni. Koronavirus sars-cov-2 se prenaša pretežno po zraku – prek ljudi, ki govorijo in izdihujejo velike kapljice in majhne delce, imenovane aerosoli,« so zapisali v reviji Nature. FOTO: David W. Cerny/Reuters
»Leto dni po pandemiji so dokazi zdaj jasni. Koronavirus sars-cov-2 se prenaša pretežno po zraku – prek ljudi, ki govorijo in izdihujejo velike kapljice in majhne delce, imenovane aerosoli,« so zapisali v reviji Nature. FOTO: David W. Cerny/Reuters
Dušan Keber
20. 2. 2021 | 06:00
19:22

V nadaljevanju preberite:


Julija lani je Nature, ena od dveh najuglednejših znanstvenih revij na svetu, zabila klin v uradno razlago WHO, da se koronavirus širi med ljudmi s kapljičnim prenosom. Zapisala je, da je v slabo prezračenem prostoru možen tudi prenos z aerosolom. Druga od teh dveh revij, Science, je šestnajstega oktobra lani že odločno zatrdila, da »obstaja ogromno dokazov, da je aerogeni prenos glavni način prenosa koronavirusa«.

Stališču revije Science, da je aerogeni prenos glavni način prenosa koronavirusa, se je drugega februarja letos pridružila revija Nature z uvodnikom, ki predstavlja dokončen poraz uradne teorije: »Leto dni po pandemiji so dokazi zdaj jasni. Koronavirus sars-cov-2 se prenaša pretežno po zraku – prek ljudi, ki govorijo in izdihujejo velike kapljice in majhne delce, imenovane aerosoli. Zdi se, da je okužba z virusom prek površin – čeprav verjetna – redka.« In naprej: »Ljudje in organizacije še naprej dajejo prednost dragim dezinfekcijskim prizadevanjem, ko bi lahko namenili več sredstev za poudarjanje pomena mask in proučevanje ukrepov za izboljšanje prezračevanja.«

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine