Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Trajnost ni le modna muha, je strateška nuja

Podjetja, ki temu trendu ne bodo sledila, bodo postala nekonkurenčna, finančni vlagatelji in kupci pa z njimi ne bodo želeli imeti poslovnih odnosov.
Ker se zelene zgodbe dobro prodajajo, se je pojavilo tako imenovano zeleno zavajanje, po angleško greenwashing. To pomeni, da nekatere izdelke in storitve označujejo kot trajnostno usmerjene, čeprav to niso. FOTO: Heiko Becker/Reuters
Ker se zelene zgodbe dobro prodajajo, se je pojavilo tako imenovano zeleno zavajanje, po angleško greenwashing. To pomeni, da nekatere izdelke in storitve označujejo kot trajnostno usmerjene, čeprav to niso. FOTO: Heiko Becker/Reuters
Nejc Gole
29. 7. 2023 | 05:00
8:55

V nadaljevanju preberite:

Podnebne spremembe in njihove posledice postajajo vse pomembnejše tveganje za gospodarstvo. Gospodarske družbe morajo zato ta tveganja upoštevati v strategijah in spremeniti svoje poslovanje v trajnostno. Slednje je za podjetja in finančne institucije nujno za obstoj, hkrati pa tudi poslovna priložnost.

Trajnostno poslovanje ni le varčevanje z energijo in vodo, vgradnja najboljših čistilnih naprav in recikliranje odpadkov. Je širši pojem od skrbi za naravo in okolje – koncept poslovanja, ki upošteva tako okoljske vidike kot tudi družbeni in upravljavski vidik. Takemu konceptu s kratico pravimo ESG (environmental, social, governance) in pomeni, kako podjetje ravna z okoljem in ljudmi ter kako je vodeno. ESG v zahodnem svetu pridobiva pomembnost tako v realnem sektorju kot v investicijskem okolju.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine