Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Razkrivanje načinov, kako si človek prilašča in preobraža naravo

Bioumetnost zastavlja vprašanja o našem odnosu do naravnega okolja, o naši želji in možnosti, da vanj interveniramo, pa tudi o okoljskih spremembah.
Azuma Makoto ustvarja projekte, pri katerih rastline uspevajo v kontroliranih atmosferah, ob tem pa – odmaknjene od svojega naravnega okolja – spominjajo na žive relikvije. FOTO: Šunsuke Šiinoki
Azuma Makoto ustvarja projekte, pri katerih rastline uspevajo v kontroliranih atmosferah, ob tem pa – odmaknjene od svojega naravnega okolja – spominjajo na žive relikvije. FOTO: Šunsuke Šiinoki
4. 12. 2021 | 05:00
21:04

V nadaljevanju preberite:

Biotehnologija se je ob prelomu tisočletja izkazala za tako ključno, da je Jeremy Rifkin uvedel pojem stoletje biotehnologije, nanjo pa se je kaj kmalu pričela odzivati tudi umetnost (biotehnološko umetnost lahko definiramo kot umetnost, ki omogoča manipulacijo z živim materialom in naslavlja z biotehnologijo povezana vprašanja). Ne le z golo fascinacijo nad novimi odkritji, temveč s kritičnim pogledom na njihove posledice in potenciale, s vprašanji o našem odnosu do naravnega okolja, o naši želji in možnosti, da vanj interveniramo, pa tudi – vse pogosteje – z okoljskimi vprašanji. 
Umetniška dela, ki temeljijo na avtonomni rasti in odmiranju mikroorganizmov, katerih razvoj nadzorujemo – in si ga torej lastimo – le delno, ne spodkopavajo le našega dojemanja avtorstva, temveč tudi naš horizont pričakovanj. Kako pristopiti do dela, ki ni stalno in nepremično, temveč mrgoleče, gomazeče, živo in posledično končno?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine