![Polnih trideset let medijska politika in posebej razvoj RTV Slovenija kot najpomembnejšega javnega medija v Sloveniji nista bila predmet sistematičnih raziskav ali vsaj poglobljenih strokovnih javnih obravnav. FOTO: Leon Vidic/Delo](https://www.delo.si/media/images/20220701/1229342.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
Kulturni boj na slovenski nacionalki je zapoznel in spačen odziv na revolucionarne tehnološke in programske spremembe, ki jih je RTV Slovenija večidel prespala zaradi politične kontaminiranosti vodstev, ki so pač imela drugačne prioritete, kot je razvoj kakovostnih programov za javnost. Generalno vodstvo RTV Slovenija še vedno pripravlja programsko-produkcijski načrt po receptu stare TV-mame: malo tega, malo onega, za vsakogar nekaj … če je bilo dobro včeraj, bo dobro tudi jutri …
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji