Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Manj znanja in pripadnosti, manj varnosti

Rezultati treh raziskav o dosežkih učencev so razlog za rdeči alarm. Čas prenove šolskega sistema se zdi idealna priložnost za spremembe na bolje.
Ali 118 dni zaprtja in omejenosti na zaslone lahko pojasni padec na lestvicah izobraževalnih dosežkov? FOTO: Uroš Hočevar
Ali 118 dni zaprtja in omejenosti na zaslone lahko pojasni padec na lestvicah izobraževalnih dosežkov? FOTO: Uroš Hočevar
Igor Ž. Žagar
16. 12. 2023 | 05:00
9:03

V nadaljevanju preberite:

Pedagoški inštitut je letos predstavil rezultate treh mednarodnih raziskav znanja, ki jih izvaja za ministrstvo za vzgojo in izobraževanje (MVI), z namenom izboljšave vzgojno-izobraževalnega procesa: maja PIRLS 2021 (mednarodna raziskava bralne pismenosti), novembra ICCS 2022 (mednarodna raziskava državljanske vzgoje in izobraževanja; obe potekata pod okriljem IEA, Mednarodne zveze za evalvacijo izobraževalnih dosežkov) in decembra raziskavo PISA 2022 (program mednarodne primerjave dosežkov učencev; raziskava poteka pod okriljem OECD, Organizacije za ekonomsko sodelovanje in razvoj). Rezultati vseh raziskav, predstavljenih v letošnjem letu, so glede tega še posebej povedni in bi jih brez večjega pretiravanja lahko opisali kot katastrofalne. Zakaj?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine