Neomejen dostop | že od 9,99€
Pedagoški inštitut je letos predstavil rezultate treh mednarodnih raziskav znanja, ki jih izvaja za ministrstvo za vzgojo in izobraževanje (MVI), z namenom izboljšave vzgojno-izobraževalnega procesa: maja PIRLS 2021 (mednarodna raziskava bralne pismenosti), novembra ICCS 2022 (mednarodna raziskava državljanske vzgoje in izobraževanja; obe potekata pod okriljem IEA, Mednarodne zveze za evalvacijo izobraževalnih dosežkov) in decembra raziskavo PISA 2022 (program mednarodne primerjave dosežkov učencev; raziskava poteka pod okriljem OECD, Organizacije za ekonomsko sodelovanje in razvoj). Rezultati vseh raziskav, predstavljenih v letošnjem letu, so glede tega še posebej povedni in bi jih brez večjega pretiravanja lahko opisali kot katastrofalne. Zakaj?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji