![Ali 118 dni zaprtja in omejenosti na zaslone lahko pojasni padec na lestvicah izobraževalnih dosežkov? FOTO: Uroš Hočevar](https://www.delo.si/media/images/20231215/1599119.width-660.jpg?rev=1)
Neomejen dostop | že od 9,99€
Pedagoški inštitut je letos predstavil rezultate treh mednarodnih raziskav znanja, ki jih izvaja za ministrstvo za vzgojo in izobraževanje (MVI), z namenom izboljšave vzgojno-izobraževalnega procesa: maja PIRLS 2021 (mednarodna raziskava bralne pismenosti), novembra ICCS 2022 (mednarodna raziskava državljanske vzgoje in izobraževanja; obe potekata pod okriljem IEA, Mednarodne zveze za evalvacijo izobraževalnih dosežkov) in decembra raziskavo PISA 2022 (program mednarodne primerjave dosežkov učencev; raziskava poteka pod okriljem OECD, Organizacije za ekonomsko sodelovanje in razvoj). Rezultati vseh raziskav, predstavljenih v letošnjem letu, so glede tega še posebej povedni in bi jih brez večjega pretiravanja lahko opisali kot katastrofalne. Zakaj?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji