![Največji problem eksaktnosti v ocenjevanju je povezan z dvojnim pomenom šolske ocene: ocena je hkrati izraz in izkaz doseženega znanja in merilo selekcije za nadaljevanje izobraževanja. FOTO: Jure Eržen](https://www.delo.si/media/images/20231110/1573100.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
Sprememba paradigme zveni kot nedosegljivo obsežen posel, a če odkrijemo Arhimedove točke šolskega sistema, ga lahko poenostavimo. Danes imamo kvalitetno šolo, če jo merimo z vatli, ki so bili v svetovnem merilu aktualni pred tridesetimi leti, ko je nastajal njen sedanji obris: spodbujanje racionalnosti, intelektualnih potencialov, znanstvenost pouka, objektivnost znanja, idejna nevtralnost, pravičnost, varovanje človekovih oziroma otrokovih pravic. Zakaj potem spreminjati paradigmo?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji