Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Z reformo do spremembe šolske paradigme

Spremembe v vrednotenju znanja zahtevajo spremembo orodij za njegovo posredovanje in ocenjevanje, predvsem to pomeni odpoved nekdanjim vrednotam.
Največji problem eksaktnosti v ocenjevanju je povezan z dvojnim pomenom šolske ocene: ocena je hkrati izraz in izkaz doseženega znanja in merilo selekcije za nadaljevanje izobraževanja. FOTO: Jure Eržen
Največji problem eksaktnosti v ocenjevanju je povezan z dvojnim pomenom šolske ocene: ocena je hkrati izraz in izkaz doseženega znanja in merilo selekcije za nadaljevanje izobraževanja. FOTO: Jure Eržen
Zdenko Medveš
11. 11. 2023 | 05:00
22:57

V nadaljevanju preberite:

Sprememba paradigme zveni kot nedosegljivo obsežen posel, a če odkrijemo Arhimedove točke šolskega sistema, ga lahko poenostavimo. Danes imamo kvalitetno šolo, če jo merimo z vatli, ki so bili v svetovnem merilu aktualni pred tridesetimi leti, ko je nastajal njen sedanji obris: spodbujanje racionalnosti, intelektualnih potencialov, znanstvenost pouka, objektivnost znanja, idejna nevtralnost, pravičnost, varovanje človekovih oziroma otrokovih pravic. Zakaj potem spreminjati paradigmo?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine