Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Z reformo do spremembe šolske paradigme

Spremembe v vrednotenju znanja zahtevajo spremembo orodij za njegovo posredovanje in ocenjevanje, predvsem to pomeni odpoved nekdanjim vrednotam.
Največji problem eksaktnosti v ocenjevanju je povezan z dvojnim pomenom šolske ocene: ocena je hkrati izraz in izkaz doseženega znanja in merilo selekcije za nadaljevanje izobraževanja. FOTO: Jure Eržen
Največji problem eksaktnosti v ocenjevanju je povezan z dvojnim pomenom šolske ocene: ocena je hkrati izraz in izkaz doseženega znanja in merilo selekcije za nadaljevanje izobraževanja. FOTO: Jure Eržen
Zdenko Medveš
11. 11. 2023 | 05:00
22:57

V nadaljevanju preberite:

Sprememba paradigme zveni kot nedosegljivo obsežen posel, a če odkrijemo Arhimedove točke šolskega sistema, ga lahko poenostavimo. Danes imamo kvalitetno šolo, če jo merimo z vatli, ki so bili v svetovnem merilu aktualni pred tridesetimi leti, ko je nastajal njen sedanji obris: spodbujanje racionalnosti, intelektualnih potencialov, znanstvenost pouka, objektivnost znanja, idejna nevtralnost, pravičnost, varovanje človekovih oziroma otrokovih pravic. Zakaj potem spreminjati paradigmo?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine