Izbruh COVID-19 je preoblikoval svetovno športno industrijo in ima velik finančni učinek na vse športe in je spremenil porabo uporabnikov športne opreme. Vendar si trendi na vseh trgih športne opreme niso podobni.
Po podatkih SafeBettingSites.com je industrija športne opreme ob izbruhu koronavirusa v Evropi in ZDA padla, medtem ko naj bi se kitajski trg medletno povečal za 3,2 odstotka!
Najbolj prizadet je evropski trg športne opreme
Trg športne opreme vključuje različne športne rekvizite za dejavnosti na prostem in v zaprtih prostorih in opremo za telovadbo, ki se uporablja zasebno ali v atletskih dvoranah.
Kitajska je kot največja svetovna industrija športne opreme v zadnjih letih priča pomembni rasti prihodkov. Leta 2015 so prihodki na kitajskem trgu dosegli več kot 23 milijard dolarjev, so razkrili podatki Statiste. Do konca leta 2019 se je ta številka povečala za 32 odstotkov na 30,5 milijarde dolarjev.
Statistični podatki kažejo, da naj bi se vrednost kitajske industrije športne opreme leta 2020 povečala za 974 milijonov dolarjev in dosegla 31,5 milijarde dolarjev. V naslednjih treh letih naj bi ta številka presegla 37,3 milijard dolarjev.
ZDA so bile kot druga največja svetovna industrija športne opreme pred izbruhom koronavirusa priča stalni rasti. Med letoma 2015 in 2019 so se prihodki enotnega trga povečali za 9 odstotkov in dosegli 16,1 milijarde dolarjev. Statistični podatki pa kažejo, da naj bi ameriški trg leta 2020 padel za tri odstotke, na 15,6 milijarde dolarjev.
Naslednja leta naj bi bili spet priča naraščajočemu trendu, saj bo ameriška industrija športne opreme do leta 2023 dosegla 17,6 milijarde dolarjev prihodkov.
Po podatkih SafeBettingSites.com je industrija športne opreme ob izbruhu koronavirusa v Evropi in ZDA padla, medtem ko naj bi se kitajski trg medletno povečal za 3,2 odstotka! FOTO: Shutterstock
Podatki Statiste so pokazali, da je bila evropska industrija športne opreme najbolj prizadeta leta 2020, saj so prihodki pod ravnijo leta 2017, in sicer za 4,6 odstotka, na 18,6 milijarde dolarjev. Povprečni prihodek na prebivalca naj bi se z leti znižal za 4,8 odstotka (21,91 dolarja), kar je najnižja vrednost po letu 2015.
Kljub temu naj bi v naslednjih treh letih evropska industrija športne opreme zrasla za 13,8 odstotka in dosegla 21,12 milijarde dolarjev prihodkov.
Optimistične napovedi za naprej
Svetovni trg športne opreme naj bi zrasel za 17 odstotkov in do leta 2023 dosegel 148,2 milijarde dolarjev prihodkov. Kljub pandemiji koronavirusa, ki je upočasnila rast svetovne industrije športne opreme, se v prihodnjih letih še vedno pričakuje znatno povečanje prodaje in prihodkov. Leta 2020 naj bi svetovni trg športne opreme dosegel vrednost 126,4 milijarde dolarjev, kar je 0,2-odstotno povečanje v enem letu.
Športna oprema za splošno telesno vadbo, gimnastiko in atletiko, predstavlja vodilni segment na trgu, ki naj bi letos ustvaril 63,7 milijarde dolarjev prihodkov. Sledijo oprema za poletne športe, ribiški izdelki in oprema za zimske športe z 29,2, 17,7 in 15,7 milijarde dolarjev.
Statistični podatki kažejo, da naj bi se enotni trg športne opreme v naslednjih letih napovedoval v rasti za 17 odstotkov in do leta 2023 dosegel 148,2 milijarde dolarjev prihodkov.
Komentarji