V Nemčiji se je prejšnji teden zaključil spopad, ki je vzbudil precej pozornosti med sladkosnedi.
Kot je odločilo nemško zvezno sodišče, bodo
čokoladice v obliki kvadrata tudi v naprej na voljo le pod znamko Ritter Sport. Milka je tako izgubila desetleten pravni spopad, da bi ta pravica pripadla tudi njej.
Proizvajalec čokolad Ritter Sport, družba
Alfred Ritter, se že dolga leta drži enakega slogana: »Kvadratno. Praktično. Dobro.«
V podjetju trdijo, da je kvadratna oblika
njihove čokolade del njihove tržne strategije, povezane z izvorom njihove čokolade, zaradi česar pa da je povezana tudi z določenimi pričakovanji kakovosti.
V Milki, ki je del belgijske skupine Mondelez, so na drugi strani prepričani, da pravica do kvadratne čokolade ne bi smela biti v rokah le enega proizvajalca. A sodišče je, kot omenjeno, zavrnilo dva poskusa izpodbijanja te izključne pravice proizvajalca Ritter Sporta.
Kot so pojasnili na sodišču, kvadratna oblika ne bi spremenila kakovosti Milkinih čokolad, prav tako ne bi vplivala na ceno, torej poslovanje Milke.
Družba Alfred Ritter je bila ustanovljena leta 1912, sedež pa ima v Waldenbuchu blizu Stuttgarta. Kvadratno obliko čokolad so začeli v podjetju uporabljati leta 1932, ko je soustanoviteljica
Clara Ritter ocenila, da se mora dati čokolado lepo spraviti v žep vsake športne jakne, ne da bi se pri tem zlomila.
Komentarji