Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Polet

Desetletni čokoladni spopad je končan

Ritter Sport je v čokoladnem spopadu porazil Milko.
FOTO: Arhiv proizvajalca/Ritter
FOTO: Arhiv proizvajalca/Ritter
M.C., STA
27. 7. 2020 | 07:00
27. 7. 2020 | 10:08
1:56
V Nemčiji se je prejšnji teden zaključil spopad, ki je vzbudil precej pozornosti med sladkosnedi.

Kot je odločilo nemško zvezno sodišče, bodo čokoladice v obliki kvadrata tudi v naprej na voljo le pod znamko Ritter Sport. Milka je tako izgubila desetleten pravni spopad, da bi ta pravica pripadla tudi njej.



Proizvajalec čokolad Ritter Sport, družba Alfred Ritter, se že dolga leta drži enakega slogana: »Kvadratno. Praktično. Dobro.«
V podjetju trdijo, da je kvadratna oblika njihove čokolade del njihove tržne strategije, povezane z izvorom njihove čokolade, zaradi česar pa da je povezana tudi z določenimi pričakovanji kakovosti.

V Milki, ki je del belgijske skupine Mondelez, so na drugi strani prepričani, da pravica do kvadratne čokolade ne bi smela biti v rokah le enega proizvajalca. A sodišče je, kot omenjeno, zavrnilo dva poskusa izpodbijanja te izključne pravice proizvajalca Ritter Sporta.

Kot so pojasnili na sodišču, kvadratna oblika ne bi spremenila kakovosti Milkinih čokolad, prav tako ne bi vplivala na ceno, torej poslovanje Milke.

Družba Alfred Ritter je bila ustanovljena leta 1912, sedež pa ima v Waldenbuchu blizu Stuttgarta. Kvadratno obliko čokolad so začeli v podjetju uporabljati leta 1932, ko je soustanoviteljica Clara Ritter ocenila, da se mora dati čokolado lepo spraviti v žep vsake športne jakne, ne da bi se pri tem zlomila.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine