Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Znanoteh

Novice bodo odslej urejali ljudje, ne več umetna inteligenca

Doslej so o prikazu novic odločali računalniški algoritmi, ki so vsebino prikazovali med drugim na podlagi dejavnosti uporabnikov.
Nova podstran naj bi začela delovati do konca leta. FOTO: Jon Nazca/Reuters
Nova podstran naj bi začela delovati do konca leta. FOTO: Jon Nazca/Reuters
STA
25. 8. 2019 | 08:47
25. 8. 2019 | 08:52
2:24
Facebook je potrdil načrte, po katerih bodo vsebine, ki jih bo prikazovala načrtovana nova ločena podstran za medijske vsebine, urejali novinarji. Doslej so o prikazu novic na Facebooku odločali računalniški algoritmi, ki so vsebino prikazovali med drugim na podlagi dejavnosti uporabnikov.

Kot je v torek za AFP pojasnila vodja sektorja za novice pri Facebooku Campbell Brown, bo ekipa novinarjev izbirala relevantne, odmevne in najpomembnejše novice. Vsebina, ki jo bodo ponudili uporabnikom največjega družbenega omrežja na svetu, bo sicer še vedno odvisna tudi od »signalov", ki jih ti pošiljajo z »všečkanjem« vsebin in drugimi dejavnostmi.

»Namen načrtovane storitve News Tab je zagotoviti personalizirano, močno relevantno izkušnjo za uporabnike,« je dejala Brownova. Dodala je, da že oblikujejo majhno ekipo novinarjev, ki bo »izpostavljala prave zgodbe«.

Nova podstran naj bi začela delovati do konca leta, tehnološki velikan pa naj bi medijskim podjetjem na leto plačal do tri milijone dolarjev v zameno za povzetke njihovih vesti, ki bi jih objavljal na njej. Med drugim naj bi Facebook že pristopil do vodstva medijskih hiš Washington Post, Bloomberg in Wall Street Journal.

acebook je v zadnjih letih večkrat spremenil svojo strategijo do medijev. FOTO: Dado Ruvic/Reuters
acebook je v zadnjih letih večkrat spremenil svojo strategijo do medijev. FOTO: Dado Ruvic/Reuters


Šef Facebooka Mark Zuckerberg je že aprila napovedal ločeno področje omrežja, ki bo posvečeno novicam. Prednost želijo dati kakovostnim in zaupanja vrednim novicam, je dejal takrat. Pri tem so pripravljeni sodelujočim medijem plačati za vsebino.

Facebook je v zadnjih letih večkrat spremenil svojo strategijo do medijev. Sprva je omrežje postajalo vedno bolj pomembna platforma za medije, da tako dosežejo svoje bralce, po ameriških predsedniških volitvah leta 2016 pa so začeli omrežju očitati deljenje lažnih novic.

Pri družbenem omrežju so zato najavili korenite spremembe ter dali več pomena na objave prijateljev in sorodnikov, zaradi česar so bili ob promet mediji. Sedaj pa so v prid medijem torej predstavili ločeno področje omrežja, ki bo namenjeno novicam.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine