Napovedana obdavčitev tehnoloških gigantov je zastala, EU pa stavi na zamenjavo administracije v ZDA

Galerija
Saga evropske pobude o digitalnem davku se v trenutni obliki vleče slaba tri leta, ves ta čas pa ameriška podjetja grozijo s povišanjem cen svojih storitev. FOTO: Yves Herman/Reuters
V nadaljevanju preberite:
Kot kaže, evropska komisija letos ne bo prišla do mednarodnega sporazuma o digitalnem davku, ki je trn v peti spletnim gigantom. Priprava davka zahteva sodelovanje vseh držav, predvsem ZDA, saj bi močno obremenil ameriška podjetja. Toda junija letos je ameriška stran od pogovorov z EU odstopila, »pravična obdavčitev« Facebooka, Googla in Amazona pa je zastala, kar koristi predvsem tem podjetjem. Kako naprej, kdaj lahko pričakujemo davek in kakšna je pri pogajanjih sploh vloga Slovenije?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji