Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Svet

Na Škotskem od danes brezplačni menstrualni higienski pripomočki

Škotska je od leta 2017 vložila več kot 32 milijonov evrov, da bi zagotovila dostop do tamponov in higienskih vložkov na javnih mestih.
Deset odstotkov deklet in mladih žensk, starih od 14 do 21 let, v Združenem kraljestvu ne more privoščiti nakupa tovrstnih izdelkov, 15 odstotkov pa jih ima finančne težave pri njihovem nakupu. FOTO: Carlos Jasso/Reuters
Deset odstotkov deklet in mladih žensk, starih od 14 do 21 let, v Združenem kraljestvu ne more privoščiti nakupa tovrstnih izdelkov, 15 odstotkov pa jih ima finančne težave pri njihovem nakupu. FOTO: Carlos Jasso/Reuters
STA
15. 8. 2022 | 17:03
2:11

Na Škotskem je danes začel veljati zakon proti menstrualni revščini, v skladu s katerim morajo lokalne oblasti in izobraževalne ustanove omogočiti, da so higienski proizvodi ob menstruaciji brezplačno na voljo vsem, ki jih potrebujejo. Zakon naj bi bil prvi tovrsten na svetu.

»V času, ko se draginja povečuje, je zakon (...) svetilnik upanja, ki kaže, kaj je mogoče doseči, če politiki združimo moči v dobro ljudi, ki jim služimo,« je poudarila poslanka Monica Lennon, ki je bila na čelu prizadevanj za zakon, ki je bil sprejet leta 2020. »Ponosni smo, da smo prva nacionalna vlada na svetu, ki je sprejela takšne ukrepe,« pa je dejala škotska ministrica za delo in socialno pravičnost Shona Robison.

Škotska je od leta 2017 vložila približno 27 milijonov funtov oziroma več kot 32 milijonov evrov, da bi zagotovila dostop do tamponov in higienskih vložkov na javnih mestih, navaja nemška tiskovna agencija dpa.

Šole morajo že od lanskega leta zagotavljati brezplačne higienske pripomočke ob menstruaciji. Menstrualna revščina označuje nezmožnost kupovanja higienskih izdelkov zaradi pomanjkanja finančnih sredstev. Organizacija za humanitarno pomoč Plan International je leta 2017 navedla, da si deset odstotkov deklet in mladih žensk, starih od 14 do 21 let, v Združenem kraljestvu ne more privoščiti nakupa tovrstnih izdelkov, 15 odstotkov pa jih ima finančne težave pri njihovem nakupu.

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine