Britanski nizkocenovni letalski prevoznik Easyjet je bil žrtev naprednega kibernetskega napada, v katerem so storilci ukradli osebne podatke in podatke o potovanjih približno devetih milijonov strank, so sporočili iz družbe. Zagotavljajo, da delajo vse, kar je v njihovi moči, da bi čim bolj zmanjšali škodo in omogočili preiskavo incidenta.
Kot so po poročanju francoske tiskovne agencije
AFP navedli v družbi, so nepridipravi pridobili tudi podatke o plačilnih karticah 2208 strank. Kdaj je do napada prišlo, niso razkrili, so pa zagotovili, da so takoj, ko so izvedeli zanj, sprejeli vse možne ukrepe za zmanjšanje škode in razjasnitev vseh okoliščin.
Pri Eesyjetu so se odzvali s sporočilom za javnost (glej tvit). Razložili so, da so takoj po napadu pričeli z varnostnimi postopki in da so ugotovili, katerih devet milijonov potnikov je ogroženih zaradi zlorabe podatkov. Vse bodo obvestili v prihodnjih dneh. Če obvestila ne boste prejeli, to pomeni, da vaši podatki niso bili zlorabljeni.
V prihodnjih dneh bodo po napovedih tudi stopili v stik z vsemi prizadetimi strankami.
Generalni direktor Johan Lundgren je ob tem opozoril, da napad dokazuje povečano tveganje za kibernetski kriminal v času pandemije novega koronavirusa. »Nepridipravi izkoriščajo stisko ljudi za krajo osebnih podatkov,« je dodal.
Kibernetski napad predstavlja dodaten udarec za britansko nizkocenovno letalsko družbo, ki se tako kot večina drugih letalskih družb sooča z velikimi težavami zaradi skoraj popolnega upada povpraševanja po letalskih prevozih v času pandemije. Med drugim je morala prizemljiti celotno floto letal.
Komentarji