Neomejen dostop | že od 9,99€
Optimizem v negotovih časih. Tako bi lahko strnili prevladujoče vzdušje na letošnjem, dvainštiridesetem Mednarodnem turističnem sejmu v Madridu (Fitur). Čeprav številke niso na ravni iz leta 2019 in okrevanje kazi bolj nalezljiva različica novega koronavirusa, je v primerjavi s prvo pandemično izvedbo ene največjih turističnih borz na svetu zaznati povečanje povpraševanja in predvsem željo po potovanjih. Med več kot stotimi državami španski trg, enega svojih pomembnejših, v Madridu nagovarja tudi Slovenija.
Sprehod med geografsko razdeljenimi paviljoni 56.700 kvadratnih metrov velikega sejmišča spominja na pomanjšano zemeljsko oblo, ki obiskovalca nagovarja, da jo razišče. Po velikosti razstavnega prostora in animaciji izstopajo latinskoameriške države, zlasti Dominikanska republika, partnerica letošnjega Fiturja, prav tako je težko zgrešiti predstavitve španskih avtonomnih skupnosti. Nekaj podobnega bi lahko zapisali tudi za slovenski kotiček, ki z markantno fotografijo Soče obiskovalca pozdravi ob vstopu v evropski paviljon. »Koncept stojnice Slovenijo predstavlja kot aktivno, zeleno, trajnostno in varno destinacijo,« je idejo sodelovanja na sejmu za Delo komentirala vodja borznega nastopa Jelena Počuča iz Slovenske turistične organizacije (STO).
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji