Slaščičarka in podjetnica Ema Koselj, znana pod Emazing Creations, pravi, da danes ne bi bilo Cake Shopa, če ne bi znala že na začetku cukrom postaviti cene.
Galerija
Cake Shop je ena redkih, če ne celo prvih tovrstnih trgovinic v Sloveniji. Zgled je Ema našla v Kanadi, kjer je podoben princip, torej da se slaščice le kupi in odide ter se v trgovinici ne poseda, precej uveljavljen. FOTO: Uroš Hočevar/Kolektiff
V nadaljevanju preberite:
Beti Burger se je z mlado podjetnico in cukerpekarico Emo Koselj pogovarjala o tem, da je slaščicam najtežje postaviti ceno, o krmarjenju med spreminjajočimi se ukrepi in tem, da je ob tej epidemiji razsajala še ena – epidemija neprimernih komentarjev. Govorili sta o tem, da še danes rada zagrizne v slaščice, in o stresu pred njeno poroko, za katero ni spekla le ene, ampak devet tort.
Četudi se zdi, da je njen svet v obliki torte, se je v teh letih naučila ločevati med poslom in svojo osebnostjo. A sprva ni bilo tako – Ema so bile torte – zato si je tudi vsak komentar (o njenem delu, cenah ali kasneje materinstvu) gnala k srcu. Kaj pa danes, jo žaljivi komentarji na družbenih omrežjih še prizadenejo? »Le redko mi pridejo do živega, ponavadi takrat, ko se kdo spusti na res zelo osebni nivo. Zdaj negativne komentarje (na instagramu) delim zato, da ozaveščam ljudi, da to ni prav in da se mora to spremeniti. Da enostavno ne moreš in ne smeš, da ni prav in pravično, da karkoli žaljivega rečeš nekomu, ki ga ne poznaš, ne poznaš njegove zgodbe. Da nekoga užališ samo zato, da se boš sam bolje počutil ali stresel jezo na drugega.« Opaža, da so se nestrpni komentarji v zadnjem letu pomnožili, »kot da ob tej razsaja še ena epidemija«. To pa ne pomeni, da kritike ne zna sprejeti, vesela je je, če je debata konstruktivna.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji