
Neomejen dostop | že od 14,99€
Skoraj ne mine posvet o slovenskem šolstvu, ko ne bi poslušali, kakšne težave imajo v šolah zaradi pametnih telefonov, seveda izključno zaradi napačne uporabe tehnologije. A tudi ravnatelji in učitelji niso enotni, ali naj zakonsko omejijo uporabo zasebnih pametnih telefonov v šolah ali ne. Si pa vsi želijo, da bi učenci tehnologijo uporabljali za učenje.
Z ministrstva za vzgojo in izobraževanje so odgovorili, da načrtujejo »spremembe, ki bi na sistemski ravni definirale pravico in način uporabe pametnih telefonov v šolah. Šole lahko to opredelijo avtonomno, z internimi pravili šolskega reda.« To večina šol tudi počne, a je izvedba zelo različna. Na nekaterih šolah večjih težav ni, na drugih otroci snemajo učitelje in jim naredijo lažne profile na družbenih omrežjih. S pametnimi urami snemajo spraševanja, kot nam je povedal profesor, pridejo pisat test s slušalko v ušesu in pišejo po »nareku« tistega, ki zna.
Kaj svetujejo šolam na zavodu za šolstvo?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji